torsdag 29. desember 2011

Design-team medlem nr 3

Det tredje og siste tilskuddet på vårt design-team er

GUNN

Velkommen til oss, vi gleder oss til å samarbeide med deg :)

Og jeg er da Gunn Mandal fortsatt 49 år. Gift med samme mann i snart 30 år, og veldig fornøyd med han. Vi har to voksne sønner og skal bli besteforeldre i mars og det gleder vi oss veldig til :-) Vi bor i Oksfjordhamn, en liten plass i Nordreisa kommune.
Jeg begynte med denne hobbyen i 2001, det var bokstavelig talt ett trykk og jeg ble hekta, og siden har det bare tullet mer og mer på seg. Jeg har alltid likt og fargelegge og det er jo perfekt til denne hobbyen. Jeg har prøvd mange forskjellig verktøy ang. fargelegging, men fant mitt medie da jeg begynte med copics. Disse er bare helt perfekt til meg, og jeg er helt avhenging av dem. Jeg er så glad for at jeg får være en del av denne herlige DT gjengen og gleder meg til året som er anmarsj.
Angående stil, der er jeg veldig usikker. Jeg får stadige tilbakemeldinger om at dette er ett typisk "Gunnkort" uten at jeg helt vet hva det er som gjør det.
Jeg er veldig glad i farger og bruker de bevisst og noen ganger ubevisst. Jeg har også skjønt at jeg har noen sære fargesammensetninger som funker iblant. Det er i allefall noe som går igjen på kortene mine, fargelagt med copics, sverta kantene og gjerne ett eller annet som står i kontrast til resten på kortet.
Dere kan finne mer av mine kreative krumspring i bloggen min Her
Jeg liker også å blande det søte og Artsy og gjerne bruke humor. Noen ganger er det mye stæsj og andre ganger mindre.
I tillegg til DT her er jeg medlem hos: Charmed Card and Crafts, Stampin For The Weekend og Hobbykunst Norge.

Her er kortet som jeg laget 

 Jeg har brukt et stempel fra Sweet Pea ©Karen Middleton's Cornflower Blue 
 I tillegg til copic har jeg brukt Prismacolor- sort til ekstra fargelegging av håret.
Fargene:
Hud:E0000 - E000 - E00 - E01 - R01
Øyne: B01 - BG000 - BV 29 og atyoa spica Black
Lepper: YR00 - RV95
Hår: E30 - E53 - E55 - E25 - E29
Kjole: B41 - B14 - B97 - BG72 - BV29
Skyggelegging/Bakgrunn: V0000 - BV0000 - E70 - RV95 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer Gunn, dette var moro:)

Klem fra Anne

Turid sa...

Gratulerer Gunn! Nydelig kort i lekre farger.

Hilsen fra Turid :)