tirsdag 2. juli 2013

Et par vinnere og litt inspirasjon ♥

You will find this post in english at my blog HERE
***
Hei alle sammen!
Nå er det min uke her på bloggen og jeg tenkte å vise dere et kort jeg har laget.
Jeg har brukt en Distress lignende teknikk når jeg har fargelagt i dag. Copic har jo mye skarpe farger, men man kan ved å bruke duse farger og legge inn noen skygge toner få Copic fargeleggingen til å se mer ut som Distress ink. Jeg kunne nok brukt enda dusere farger, men jeg ville likevel at det skulle gå litt ton i ton med papirene mine, så da ble det slik :)
Håper dere liker det!
 
Motivet mitt i dag er fra Saturated Canary og er et digistempel som heter Patchest The Fairy. Nydelig motiv med masse herlig hår ♥
Fargene jeg har brukt på motivet er
Hud: E11-00-000-0000
Hår: E59, YR 24, E53-51-50, YR 20
Klær
Grønt: YG 61-00, W1-0
Rødt: R01-00, E41-40
Blått: BV 23-21, C0
Som dere ser av fargene, har jeg duset og gjort primærfargene litt mer "shabby" ved å tilføre grått eller brunt. 
Dette er en veldig morsom måte å fargelegge på!
Vi vil gjerne se det om dere lager noe med Distress teknikk, legg det gjerne igjen her i kommentarfeltet, så vi får se og kanskje det vanker en liten premie på en av dere også ♥
 
Her er kortet mitt ferdig:
Alle detaljer og produkter finner dere i bloggposten min HER
 
***
Forrige uke hadde vi en liten utfordring til dere hvor dere skulle vise oss prosjekter hvor dere brukte mer enn et motiv dere fargela med Copic.
Fristen var søndag og innen den tiden var det to stykker som la igjen kommentar med bidraget sitt.
Gratulerer Henrikke og Anne Christine som viste oss disse to herlige kortene:
Henrikke sitt:
 
Anne Christine sitt:
 
 
 
Send en mail med adresse til jill@vmnett.com
så vanker det en liten premie fra Magnolia i posten til dere begge
 
Ha en fin uke alle sammen og takk for at dere tittet innom
Klem fra Jill

5 kommentarer:

Trine sa...

Fantastisk lekkert Jill:)

Anne sa...

Fantastisk lekkert kort og nydelig fargelegging!

Så heldig jeg var som fikk være med blant vinnerne, tusen takk! Og gratulerer til Henrikke også :-)

Elizabeth sa...

Nydelig, Jill! Virkelig vakkert kort. Klem Elizabeth

Henrikke sa...

Nydelig kort :-)

Tusen takk og gratulerer til Anne Christine :-)

Henrikke sa...

Her er mitt kort til utfordringen deres med distress teknikk:

http://henrikkeskortkreasjoner.blogspot.no/2013/07/50-years-wedding-anniversary-with-mo.html

:-)

Takk for en kjekk utfordring :) Det var så gøy!