onsdag 19. august 2015

Noen endringer hos CMN

Rundt skolestart er det ofte endringer for mange - også for oss her hos CMN.
Vår DT Lena Suhr starter med studier nå i høst og må dessverre forlate teamet.

Tusen takk, Lena for all nydelig inspirasjon du har gitt oss - og masse LYKKE TIL videre!! 



Vi har et nytt DT-medlem klar allerede, og vi har gleden av å presentere vårt siste tilskudd:

Hege Martinsen



Dette sier Hege om seg selv: 
Hei! Jeg heter Hege og er 45 år gammel. Jeg bor på Gjøvik og er anestesisykepleier av yrke. Har en nydelig datter på 20 år, og en Border Collie på 8. Jeg oppdaget scrapbooking-hobbyen i 2009, og begynte å male motiver med Distress ganske tidlig. Oppdaget relativt fort tusjer, og startet med Promarkere. Ble aldri helt fortrolig med dem, men da Copics kom til Gjøvik var jeg solgt! Jeg har vært Copics-fan siden!
Jeg lar meg inspirere av alle de dyktige fargeleggerne der ute, og henter veldig ofte fargekombinasjoner ved å surfe rundt på de ulike bloggene. Jeg må også innrømme at jeg har bidratt med uendelige mengder papirinnsamling til kommunen etter at jeg begynte med scrapping generelt, og Copics spesielt.... Jeg kan sitte i timesvis og fargelegge, men er det den minste ting jeg er misfornøyd med går det til kommunale bidrag.
 
Tusen takk for at jeg får være med hos Copic Marker Norge! Det er en ære!!! Og ikke minst tusen takk for all inspirasjon dere gir meg, jenter!
 
Diger klæm fra Hege
 

Du kan lese mer om Hege i bloggen hennes:  Heges Lille Hobby Verden 

Her er noen smakebiter: 


Velkommen Hege!  



2 kommentarer:

Elizabeth sa...

Velkommen Hege! Gleder meg til å se kreasjonen dine:) Klem, Elizabeth

Kjersti sa...

Velkommen til oss Hege - du er en utrolig dyktig fargelegger som ethvert Copic team ville ønske seg!
Klem fra Kjersti:)