søndag 15. november 2015

Utfordring #72 - Jul med skisse

Det er søndag, det er kaldt og grått ute, og det er fem og en halv uke til jul! Vi scrappere får vel aldri laget nok julekort, så det er månedens oppgave - vi vil se julekort. Og for å kickstarte kreativiteten har vi en skisse vi vil at dere skal følge.

Copic Marker Norge #72 - Jul med skisse
 Husk; motivet må være fargelagt med Copics
***
It's Sunday, it's cold and gray outside, and Christmas is five and a half weeks away! As cardmakers, we never seem to get enough Christmas cards made, so that's out challenge for this month - we want to see Christmas cards. To kick start the creative process we have a sketch we'd like you to follow. 
Copic Marker Norge #72 - Christmas with sketch
 Remember: Your image must be coloured with Copics


Her er skissen du skal følge:

Premie ved de fleste av våre utfordringer er produkt fra
***
The prize is sponsored by

Her kommer litt inspirasjon fra oss
***
Here is some inspiration from the design team 

 Nina
Endelig er julen snart her!:) Jeg elsker jul og lage julekort! Det er noe ekstra koselig med jul, syns jeg. Her er årets første julekort fra meg, med et Lucia-stempel fra Magnolia. Fargene jeg har brukt er:


 Gunn
***

Motivet jeg har brukt er Chickadee fra Stamps Happen, INC.
Fargene jeg har brukt:

 Elin

Jeg har brukt motivet Santa's Little Helper fra Mo Manning og fargelagt med disse fargene: 


Kjersti

Jeg har brukt motiv fra Make it Crafty, fargelagt i disse fargene:

 ***
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 11. desember kl 21.00.
***
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is December 11th at 9 pm CET 


Ingen kommentarer: